czwartek, 13 stycznia 2011

Na Dzień Babci i Dziadka ;-) z moimi chłopcami

Mówią, że szewc w dziurawych butach chodzi. Wbrew temu przysłowiu postanowiłam nie być jak ten szewc i zrobiłam kartki dla moich rodziców i teściów.  Oczywiście z okazji Dnia Babci i Dziadka.

Kartka dla Babci Irenki. Zgłosiłam ją na wyzwanie sklepu  HopmArt..





Do karteczki magnesik dla babci Irenki:
Zgłaszam go na wyzwanie SCRAP PASJI - PREZENT DLA BABCI
Użyłam różyczek ze sklepu Scrap Pasja;-)

Dla Dziadka Pawła:


środek kartki:

Dla Babci Mirki, tą kartkę zgłosiłam na wyzwanie SP KARTKI#38:





Do kartki zakładka dla babci.
Zakładkę też zgłosiłam na wyzwanie Scrap Pasji. Również użyłam różyczki ze sklepu ( była ecru ale ją potraktowałam brązowym tuszem, też ze Scrap Pasji).


I kolejna kartka dla Dziadka Mirka:
I zakładeczka, zrobiłam ją dla siebie:

No i oczywiście kartka dla Pradziadków:

No to by było na tyle. Taki miałam wczoraj twórczy wieczór.

10 komentarzy:

  1. Wow, prezenty gotowe i udało ci się zaliczyć kilka wyzwań przy okazji :)

    Super !!

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam inwencję twórczą i pomysłowośc! tyle wyzwań,wow :) piękne prace...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykle twórczy wieczór :) Cuda poczyniłaś! Babcie, Dziadkowie i Pradziadkowie będą przeszczęśliwi :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace. Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że skądś znam Twój nick, tylko nie widziałam, że jesteś Kujawianka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo pięknych rzeczy tworzysz!Cudne wszystko, aż Ci zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow...ile pięknych prac,brawo :)dziadkowie i babcie będą na pewno mile zaskoczeni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ci się cudnie złożyło, wyzwania, prezenty i to w takiej ilości... a na dodatek wszystkie śliczniutkie.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te kartki z chłopcami :) i magnesy też - super twórczy wieczór bł :)

    OdpowiedzUsuń

;-)