sobota, 29 stycznia 2011

MOJE PIERWSZE WYRÓŻNIENIE

Zostałam wyróżniona. przez EAWERĘ
Bardzo dziękuję. Tak wygląda owo wyróznienie:

To następujące zasady:
1. Podziękuj za wyróżnienie.
2. Umieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3. Umieść u siebie logo wyróżnień.
4. Przekaż nagrodę do 10 blogów.
5. Umieść linki do tych blogów
6. Powiadom o tym nominowane osoby.


Mam pełno ulubionych takich miejsc do których często zaglądam, ale tylko 10 mogę wybrać.
Więc to moja lista blogów które chciałabym wyróżnić:


8 komentarzy:

  1. Jest mi niezwykle miło, że zostałam przez Ciebie wyróżniona. Bardzo bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również bardzo dziękuję:) miło mi, że podobają Ci się moje prace:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo Ci dziękuję za wspaniałe wyróżnienie, a tym bardziej, że jest to drugie wyróżnienie w ciągu dwóch dni - cieszę się ogromnie ;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za wyróżnienie, miło mi bardzo :) i cieszę się że podobają CI się moje prace :)

    (Mollik pisze się przez dwa "L") ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z całego serca bardzo serdecznie Ci dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie zupełnie niezasłużone:)Bardzo fajnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

;-)